Sunday, January 23, 2011


+ InIlah Saya :: Norazira Binti Jamros +
+ Orang2 panGil saya "AZIE"ZAZA"UJIE"AJIE""KECIK"+
+Korang nak panggil mana satu Pun bole ja+

+ Lahir :29.September.1992 ::Its all About 2 and 9 +
+ Saya Lahir di HOspital Kudat Sabah+

+ Saya Seorang Yang Pendek [ If U Want To Know la ] +
+Antara smua family,saya lah Paling KeciL +
+Antara Semua KawAn2 begiTu Juga +
+Sedih?? Tidak la~~!! Its OkaY To be Short N small FroM the Other +

+ Saya SeOraNg YanG Kuat Mara +
+Kuat MengigIt+ [hahahahah]
Actually,I like to danCe n Travel..
+ Saya Suka bercakap + Bercakap + bercakap +




+Aktivity2 Yang macam ne la yang buat saya berminat+
+Bila Travel,Saya BoLeh Cari Banyak Experince+ [I LIKE IT]




+ Saya Masih seOrang Pelajar+
+sama seperti 10 Tahun YanG lalu +
+Im ProUd To be A student bha+               
+ SepaNjang PEMBESARAN saya ini,Saya Menuntut Ilmu di KENINGAU Sabah+
+Sebab?my Mom Kna Transfer mengajar dekat sana..+
+AcTually Umah Kami Dekat Taman Sepanggar Kota KinaBalu+
+ tapi sekarang Continue study Di Politeknik Kota Kinabalu +
+saYa amBik Koz JuruUkurBahan+
+Ramai Yang Tak Tahu pa Koz ne+
+Macam zie Jga Dulu2+
+Tia Pa La,nnt zie TeranGkan dengan LebIh Lanjut K +

                                                         




+ saya seorang yang SETIA +
+itu saya pasti+ [Hahahahah]
++ BuKan Maw ProMosi ah++
+jan salah faham +
+ sekarang saya sangat bersemangat U belajar+
+Harap2 lah semangat Ini akn kekal+

+Boring2 Tym Macam ne+
+Inilah keja saya+
+Buat Blog,FaceBooK Baca KoMik+


+ Saya rasa da cuKuP saya berckp U slOt kali Ini+
+nnt Kita Ceta Lg aa +

+withLurve+
+AzieZaza+


No comments:

Post a Comment

| Terima Kasih Sudi baca |
|| Zaza Hargai comment2 semua :) ||