Friday, September 20, 2013

Andai satu hari nanti kita terlupa .



Assalammualaikum dan salam kasih sayang .. 
kerana kerinduan yang tidak mampu disampaikan ..
Kerana kasih yang menebal :)

Hey adik adik kaka sekalian . kaka rindu .






Berusaha . dan kerana usaha itu .
kamu semua berjaya .
Berjaya . Cukup berjaya menunjukkan kamu boleh .
Terima kasih . Atas masa :|
Atas usaha .  




Ilham yg comel . Masalahnya . Comel ka ?
Usul ditolak !



Wajah kesayangan hamba .
Saya sayang mereka .
Lepas ne tetap akan bersama as family ..
Tapi cnfrm susah spend time sama2 kan .
huhu . Rasaa sedih . sangat sangat .
Fyy . Kalu kawen panggl za..
za cnfrm dtg :(








Kerana kita semua tahu . BERSATU itu kekuatan kita bersama .






Team Team yang sudah tebus semuanya ..
RP 1 , RP 2 . Sajak2..
semangat yg kuat .
Alhamdulilah . Ini hasilnya ..
kaka bersyukurr.. Bukan senang org memahami perjalanan hidup kita ..
Memahami keluarga kita ne semua . 
Biar kita bersatu walupun cuba dijatuhkan .
Terima kasih semuaa <3



Inilah hidup yang saya pilih selama almost 3 Tahun Diploma ..
saya bersyukur . yang buat saya tersenyum . KAMU .
yang buat saya nangis . KAMU .
yang buat saya marah . KAMU .
yang terima saya apa adanya juga .KAMU .

Rindu . seperti mengejar di belakang :(
Hari ke hari . Wajah bertukar baru  , Wajah lama kekal dalam hati .
Percayalah . Kita semua tetap sekeluarga .


Kerana Allah menyatukan kita ..
Bukan atas dasar perhubungan persahabatan ..
tapi atas namanya keluarga..
Bilamana keluarga itu akan bersatu ..
Bersatu dalam apa jua keadaan ..

Ya Allah , peliharalah hubungan ini ..
Lindungilah kami ini ..
Berkatilah kami ini .. 
Semoga terus bersama , terus bersatu ke jalan Mu ..

aamiin ..

No comments:

Post a Comment

| Terima Kasih Sudi baca |
|| Zaza Hargai comment2 semua :) ||