Wednesday, January 11, 2012

Ahli Keluarga Rakan Pustaka Baru .

Assalammualaikum dan salam 1 family semua.. ^^

Selamat datang buat kamu semua yang baru pertama kali menatap bloq zaza rasanya..syukur hari ini Punya masa sedikit untuk mencoretkan sesuatu..Topik pilihan :: Rakann Pustaka Baruu :) wewittt !!

utk pengetahuan semua.. bloq ini bukanlah bloq rasmi Rakan Pustaka..itulah x Guna Bahasa formal sangat..  tapi Mestii herann sebab banyakk cecita2 bloq za nie pasal RP kn? kenapa? Simple answer : RP is MYLIFE !!

First of all..bg yng belum kenal lg..haiii ,ini ZAZA..pnggil kak zaza Pn bule..bg yng pangkat adik lah :) terpulang..


gemukss kann? Bukan salah zaza..salah kn RP yaa..disebabkan mereka za bertambah gendutt..hahah.. Kuatt mkan kn.. :) i lurve RP..

Pertama sekali : sekalung ucapan tahniah sebab terpilih masuk kelab rakan pustka ne ya..bersyukur lah sebab antara ramai2 kamu menjadi pilihan jurii ^^ alhamdulilahh.. semoga terpilihnya kamu pada hari ini mampu membawa seribu satu kebahagian lagi dalam keluarga kita ini..

Adik2 Junior..Juga senior yang baru .. Secara jujurnya..memang akan agak sukar untuk kamu menyesuaikan diri dalam keluarga baru kita ini [ rakan pustaka ]terutamanya bg yng mc malu2 Kucing ~~ Tapi percaya cakap za..Once bila kamu da mulai rapat dengan family kita nie..perasaan sayang kamu akan sebati dalam jiwa.. da rasa macam family sebenar :)

Paling penting..pandai-pandailah atur masa..study ,rakan2 lain dn juga family kita nie.. Bukan sekali dua kita dengar .."kawan2 mara asyik p lbry seja","Busy dgn Assgnmnt".. dn macam-macam lagi.. Nasihat za .. memang kawan2 kita yng bukan RP akn rasa tersisih bila kita dgn RP seja..kdg2 drg rasa mcm teda masa untuk drg kn??  Jadi Kita sebagai seseorang perlu jd profesionall :) 
Luangkan masa juga dengan dorang sbb dorang akn jadi kawan kamu study nnt kan..

Sifat hormat menghormati ~
Paling penting dalam sesebuah organisasi.. walu macam mana rapat pun kita sesama sendiri.. kita utamakan sifat hormat menghormati ya.. Yang tua kita dahulukan,yang muda kita hormati.. sama2 kita gembira dalam membina hubungan ini.. sebab melalui perasaan hormat inilah akan lebih mengeratkan kita.. 
Kerjasama ~ 
Za harap betul ahli baru RP ini akan mampu mengekalkan kerjasama yang sedia ada..ingattt!! kita sentiasa bergerak sebagai 1 Keluarga..apa sekalipun bentuk kerja yang kita lakukan..ikhlaskan hati .. sepanjang jadi RP,Inilah satu semangat yang tidak akan ada pada kelab lain..kerjasama antara kita.. Alhamdulilah ..seMoga terpelihara semua ini selamanya..
Sharing is caring ~
Apa istilah ne dalam Kelab kita nie? Kita kongsi segala masalah..kita kongsi segala cerita.. sedangkan makan pun kita sentiasa bersatu.. Masuk seja kamu dalam family kita ini..bermakna..Kamu TIDAK akan pernah keseorangan kerana Kami sentiasa ada bersama kamu dalam susah dan senang..Ada masalah..sama2 kita selesaikan :)

Da panjang Rasanya.. Semoga kamu semua dapat menjalankan tugass dengan sebaiknya..mesra2kanlah diri.. sayang semuanya.RP semuanya memang gembira..sebab kita dibentuk dengan gembira disamping membina entiti diri yang berjaya.. insyaALLAH..satu hari nnt kamu semua akan rasa keindahan sebenar rakan pustaka ini.. yang baik itu kamu jadikanlah panduan,yang buruk jadikan sempadan..

Sama2 kita berdoa..semoga kita diperteguhkan Iman,diperkuatkan Minda,Dipereratkan Hubungan,Dipersatukan hati sebagai satu Keluarga RAKAN PUSTAKA..

InsyaALLAH ada masa Kita bertemu..walaupun jarang ada masa :) perlu menyiapkan kerja hari2 seperti ini..dlm masa seminggu..handwriting Yaaa~~ haha




 Doakan za tahann rinduu sama kamu semuaa aa.. sentiasa rindu kamu ~~ sentiasa doakan kamu.Ingatt..Utamakan Kerja juga yaa.. Support each other.. :)


WithLurve
=.= Zaza Lurve You =.=

No comments:

Post a Comment

| Terima Kasih Sudi baca |
|| Zaza Hargai comment2 semua :) ||