Thursday, May 24, 2012

Mungkin , Saya juga tidak fahami .

Assalammualaikum dan salam sayang semua..

.Hati.Perasaan dan Diri..
# Rindu sama Sahabat #

Beberapa tahun ini,terbelenggu pada hubungan yang tidak pasti..
Bukan "cinta" , Cukup "bersahabat"..

Mesti kah Status Facebook " In relationship" untuk membuktikan hati tertaut pada kasih seseorang?
Terpulang pada pandangan kamu sendiri :) Tapi akal dan minda ini bersetuju , bahawa itu semua tidak perlu..

Saya bersendiri , namun di hati saya punya teman..
tapi tidak akan tetap bersama selagi " pegangan " ini berbeza..
saya sandarkan doa pada yang maha Esa..
"Kalau dia Jodoh saya , maka perdekatkan lah dirinya dengan saya.. Dan andai dia bukan untuk saya,
Tutupkan lah segalanya untuk dia,Jauhkan dia daripada saya"

Saya lebih selesa begini ..
tidak terikat dengan siapa-siapa..melainkan dia yang bergelar suami..
Jangan tanya kenapa saya tidak buka hati untuk orang lain..
tapi tanyalah kenapa orang lain tidak mampu membuka hati saya ..
Sama sekali .Jawapan itu sebenarnya saya perlukan..


# Diam.Diam #
Segalanya biarlah berlalu dengan senyap..
tanpa perlu kamu fahami..
biarlah semuanya..
Antara saya dan dia..

yang pasti .. Kami tetap bersahabat ..

No comments:

Post a Comment

| Terima Kasih Sudi baca |
|| Zaza Hargai comment2 semua :) ||