Thursday, July 18, 2013

Deklamasi Lakon Saya :)


Assalammualaikum dan salam sayang .
Dah terlalu lama rasanyaa saya x update blog kan ?
Hari ini saya bercerita tentang DEKLAMASI LAKON . 
di Festival Kebudayaan ke 3 d Pulau Pinang .
Yeaa Percubaan saya yang pertama . Mcam mana saya oleh berlakon depan ramai org ?
Entalaa.. Saya pon mc tertanya2..haha ..



Walupun xdpat menang dengan jayanya ..
Tapi alhamdulilah . Anugerah Khas Juri ~ Anugerah Persembahan Terbaik menjadi milik team saya ..
syukurr syukurrr.


Membawa lagenda Gadis anak Tuhan yg mengorbankan diri untuk menyelamatkan dunia yang sedang tenat . Dikorbankan atas tangan bapa sendiri dengan penuh berat hatinya ..
Lagenda Sabah Huminodun Ratu Lagenda ..
Siapalah saya untuk dibandingkan dengan watak wanita cantik ini ..
Dengan pengorbanan tulusnya ? 
tapi saya bersyukurr diberi pluang pegang watak ini..
Terima Kasih Unit Kebudayaan PKK ..
En Rashid n Ms Suzan ..
Penglibatan saya kali Keduaa..


Sesi Pertandingan Dekon .




Dan Yess . Dapat jalan2 sekitar Penang Hills , Makan Makan dan Makan ..
Pulau Pinang . Satu lagi tempat baru yang saya lawati tahun ini ..
Cantik . Jambatan Pulau Pinang .Pengalaman pertama saya juga .
Saya ? Sukaa berjlan2 :))


 Mysayang syangg juniorr . Izzattyy . Congraatt dapat Naib Johan Menyanyii :)





Sekian . hahah perkongsian hati ke hati . 
Jum kita cari pengalaman banyak2 .. :)
Terima kasih awak2 yang membaca :)

No comments:

Post a Comment

| Terima Kasih Sudi baca |
|| Zaza Hargai comment2 semua :) ||