Thursday, July 18, 2013

Miri . KEMBARA ILMU . Rakan Pustaka :)


Assalammualaikum dan salam Bumu Kenyalang :)

aGAIN . Kembali ke Bumi Kenyalang tetapi sekarang ke Miri pula .
Go Green Go Green .
Lawatan Bersama My Rakan Pustaka .
Sayang mereka .
Miri Yang sangat cantik ..

* Rumahh . Besar3 mcam Istana. Haha Kami Semuaa Balik2 cari rumaahh besar seja d sni .



Berakhir kembara ilmu.
Maka Berakhir tanggungjawab saya semester lalu Pengerusi Kelab Rakan Pustaka Sesi Dec 2012..
Alhamdulilah.. tersangatt terimakasih delegasi saya yang patuh dn terbaik..
Adik2 Junior saya yang manja..

Merekaa :)


Taman Awam Miri .
cantekk kan ?
Alahaaii ini tempat main budak2 . Orang besar . X boleh main ..
Tapi kami pun bawah umur lagi kan ?
hihihi Kuda Laut Mascott Miri :)




Kek lapiss.. Biasalah . Bumi sarawak . My Fav :)



Gua Niah Gua tertuaa di Malaysia . waa waaa..
Sejaraahh ow sejarah . saya suka sejarah .dmana saya mengenali ..
Dunia2 terdahulu..
almost 8Km jalan kaki . woo . Tahniah :)
Rakan Pustaka . Anda berjayaa . 

Lawatan Muhibah rumah keluarga Rakan Pustaka . 
Eliza Ow ELiza. hihi 
Terima kasih keluarga yg sporting . Makanan yang sedap2 .




Ilmu itu . dituntut dalam dan luar kampus . saya berdoa semoga snyiasa diberi peluang .
dalam menuntut lmu dunia dan akhirat . InsyaAllah . Sentiasa mohon diberi Hidayah .

My Rakan Pustaka . Kaka sayang kamu . sangatt :)


No comments:

Post a Comment

| Terima Kasih Sudi baca |
|| Zaza Hargai comment2 semua :) ||